معامله و فروش کیلویی فالوئر اینستاگرام برای سلبریتی ها

admin دسته‌بندی نشده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، الگوهای مختلفی برای تکثیر تعداد فالوورهای ورق های اینستاگرام وجود دارد و فدایی چهره های ورزشی و سینمایی تقلا می کنند با یکروز گیری از این تکنیک ها، شمار پشت کننده هایشان را پشته و والاتر ببرند تا بتوانند بابت پست ها و استوری های تبلیغاتی، از برندها پول بیشتری اخذ کنند. اخیرا کمپین هایی گونه اندازی شده که با طرح ادعای افزایش سریع العمل ۷۰ تا ۱۶۰ هزار فالوور، از صاحبان ورق های اینستاگرام، مبالغی بین ۱۹ تا ۳۹ میلیون تومان ستاندن می کنند. بله؛ چیزی حدود ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان، برای چند ایالت هزار فالوور بیشتر! در حال حاضر چندمین سری این کمپین ها تو حال اجرا است و کاربران برای شرکت درون قرعه کشی باید ۱۱۶ صفحه اینستاگرامی را عقب کنند.

همدستی ها و اشخاصی که می خواهند تعداد کاربران خود را یک شبه بالا ببرند، برای ورود به این کمپین، باید حداقل ۱۹ میلیون تومان پرداخت کنند. با مطالعه این حدود ۱۱۵ ورق علاوه پیاده شدن برخی فروشگاه های پوشاک، جواهرآلات، ساعت، وسایل بازی، مواد ضدعفونی کننده، لذت و کفش، لوازم خودرو، مبلمان، مشاور حقوقی و دفتر معماری با اسامی آشنایی مواجه می شویم که به نظر می رسد برای افزایش فالوورهای ورقه اینستاگرام خویشتن حاضر به مشارکت تو این کمپین شده اند. شهرت هایی نظیر مهرداد میناوند، بازیکن قبلی پرسپولیس، محسن ربیع خواه، وحید امیری، محمد انصاری و علی علیپور که همگی از بازیکنان فعلی پرسپولیس هستند و نیز شقایق فراهانی، نیوشا ضیغمی، منوچهر هادی، نیما شاهرخ شاهی، نسرین مقانلو و ارسلان قاسمی از حیطه هنر در این کمپین بود دارد.

یکی از سئوال ها این است که آیا بازیکنان فوتبال و بازیگر های سینما و تلویزیون نیز برای درگاه در این کمپین و تکثیر تعداد کاربران ورقه اینستاگرام خود هر کدام ۱۹ میلیون تومان پول صیقلی کرده اند یا رابطۀ موثر با مجریان آن دارند؟  فالو کن، شاید برنده شوی

مجری این کمپین، در هر سری با ترکیبی از جوایز نقدی و غیرنقدی تقلا می کند کاربران اینستاگرام را به دنبال کردن صفحه های بیشتری وسوسه کند. در سری فعلی این کمپین فقط ۱۰ نفر شانس تر شدن دارند. جوایز نیز شامل یک مزد نقدی ۱۱۰ میلیون تومانی، سه جایزه نقدی ۱۰ میلیون تومانی، سه گانه مزد غیرنقدی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و سه پلی استیشن ۷ تا ۸ میلیون تومانی اطلاع دادن شده است. البته اعلام شده که هر شب حدود ۵ میلیون تومان نیز درون قالب جوایز ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی بین کاربرانی که لایو کمپین را مشاهده کنند یا پای پست های اسپانسرها کامنت بگذارند، توزیع می شود؛ به بیان دیگر مجری بار داده که حدود ۲۰۰ میلیون تومان جایزه بدهد.

داخل مقابل، از هر یک از صفحه هایی که قرار است توسط کاربران ظهر شوند، قاعدتا و طبق داده ها بازاریابی، مبلغ ۱۹ میلیون تومان شهود شده است. برای محاسبه درآمد این کمپین کافی است تعداد صفحه هایی که باید دنبال شوند را داخل مغز ۱۹ میلیون تومان فاجعه کرد اما چون برخی از این ۱۱۶ صفحه متعلق به دست اندرکاران کمپین و شرکای کلیدی مجری است، تو بدبینانه ترین حالت نیمی از این تعداد، ملاک لحاظ صبر داده می شود. با این حساب، مجریان کمپین که اتفاقا یکی از آنها برادر دامن یکی از بازیگران تلویزیون است، بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دست می آورند. با بررسی نحوه تبلیغات و نیز برگزاری مراسم قرعه کشی می توان برآورد کرد که در گشاده دستانه ترین حالت ۴۰۰ میلیون تومان دیگر نیز بابت این موارد هزینه می شود. تو نتیجه، کمپین فراهم درون بدترین حالت ۵۰۰ میلیون تومان سود برای صندوق در جای پا دارد.

یکی دیگر از سئوال ها این است که آیا مجریان این کمپین ها که تاکنون دوازده بار بوسیله ایفا درآمده، بابت این درآمد خویشتن مالیاتی پرداخت می کنند؟ خالی از محتوا

تکنیک اصلی این کمپین ها کاربرد از شخصیت هایی است که به عنوان «شاخ های اینستاگرام» شناخته می شوند. درون هر کمپین یکی از این افراد به عنوان پارتنر اصلیِ قوطی انتخاب می شود. این شخص، فالوورهای خود و سایر ورقه های همکارِ جعبه را به پیشگاه تو کمپین جلب می درنگ. فردی مشترک این شاخ های اینستاگرام سابقه درخشان تو تولید محتواهای بی نرخ با استفاده از شوخی های جنسی، قومی، لوده بازی و توهین آمیز است.

در هر کمپین به مدت چند شب در استودیویی، با محضر فدایی چهره های ورزشی، تلویزیونی و سینمایی، رسوم قرعه کشی همراه با پخش موسیقی زنده اجرا و از طریق لایو اینستاگرام پخش می شود. تاکنون چهره هایی مثل مهران غفوریان، حسن تفتیان (ورزشکار دو و میدانی)، محمدرضا حیاتی (گوینده اعلام)، مهران رجبی، محمدرضا هدایتی، حمید لولایی، الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، خواهران منصوری (ورزشکاران ووشو)، کمند و سپند امیرسلیمانی بوسیله عنوان مهمان داخل این برنامه ها حاضر شده اند و در فرایند قرعه کشی شریک داشته اند. تجارت اعداد

فدایی از صاحبان کسب و کارها که تشویق دارند صفحه اینستاگرام خود را پرکاربر نشان دهند، طعمه انعام برای این کمپین ها هستند. اغلب مشتریان این کمپین در تولید محتوای کاربرپسند، عملکرد درخشانی نداشته اند و برای جبران این انقراض خود حاضر هستند مبالغ بالایی پرداخت کنند، تا یک شبه ده ها هزار کاربر به صفحه اینستاگرام خویشتن افزودن کنند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در الگوریتم های جدید اینستاگرام، تعداد کاربران یک صفحه بها چندانی ندارد. بلکه این شبکه اجتماعی، تعامل کاربران با محتوای ورقه ها را به عنوان شاخص اصلی کیفیت در رویت می گیرد. به اقرار دیگر، تعداد لایک، کامنت، ذخیره سازی و بوسیله اشتراک گذاری پست ها و استوری های یک صفحه توسط کاربرانش علامت دهنده کیفیت آن است.

مجریان این کمپین از اطلاعات اندک صاحبان کسب و کارها استفاده می کنند و به بهانه اینکه اضافه تعداد فالوورها، کنار فروش آنها نفوذ می گذارد، همدستی آنها را فراخوانی می کنند. غافل از اینکه اینستاگرام، محتوای ورقه هایی را که تعامل چندانی با کاربرانشان ندارند، از اولویت نمایش خارج می کند. به اقرار ساده تر، اگر یک پست یا استوری اینستاگرام تو دقایق اولیۀ پس از انتشار نتواند با درصد مشخصی از کاربرانش ارتباط مستحکم نرم و از آنها لایک و کامنت بگیرد، بوسیله سایر فالوورها علامت داده نمی شود.

به همین دلیل نمی توان صدای زیر مردانه داشت که این روستا ها هزار فالووری که به امید تر شدن درون قرعه کشی، یک شبه خبردار صفحه های اینستاگرام می شوند، پیاده شدن موفقیت آن ورقه ها تاثیری داشته باشند. با مطالعه صفحه فداکار از تصرف و کارهایی که درون این کمپین ها شرکت کرده اند، می توان به سادگی سطح پایین تعامل کاربران با محتوای ورق ها را مشاهده کرد. تو برخی صفحه ها، هرچند تعداد فالوورها بیش از ۱۰۰ هزار کاربر است اما تعداد لایک ها و کامنت ها به عذاب به ۲۰۰ تک می رسد؛ یعنی تعاملی تو حد دو دهم درصد؛ دو تک تعامل به ازای هر هزاره کاربر.

در این کمپین فقط با عددها و رقم ها بازی می شود؛ مجری کمپین با درآمد بسیار بالا، ده ها هزار کاربرِ بی جای پا را به صفحه تصرف و کارها خواه شخصیت ها راهی می کند. این وسط خیلی از جیب ها خالی می شود و برخی از یخه ها پُر. بوسیله بخت تکیه داشته باش

یکی از شاخ های اینستاگرام که حصه زیادی از اعتبار خویشتن را داخل استندآپ مضحک های پروگرام خندوانه تلویزیون به مشت آورده، از پارتنرهای این کمپین است و در بخش پایانی سری نهم این کمپین، پس از اهدای ضربت قرن میلیونی به شخص برنده، چندین بار با اصرار رو به کاربران گفت: امید داشته باشید که روزی شما بی آرامی شانس می آورید. امتداد دهید و داخل کمپین ها شریک کنید، چون بالاخره یک روز شما هم برنده می شوید.

این جمله به نیکی روح حاکم کنار چنین برنامه هایی را علامت می دهد. این قبیل کمپین ها که بنا بوسیله ادعای گردانندگانش در هر سری زیاد از ۱۰۰ هزار نفر را درگیر می کند، مروج نزاکت غلطی هستند که هیچگاه ارزشی برای فرمان کردن قائل نیستند. آنها رؤیای یک شبه پولدار شدن را بوسیله شدت تبلیغ می کنند. درون کمی از این برنامه چالشی وجود دارد که مهمان برنامه باید ۶ قطعه بیسکوییت را تو عرض ۶۰ تا ۹۰ وقت بخورد. کارمزد این عمل غیرمنطقی که بوسیله هیچ مهارت، دانش، امتحان و بینشی حاجت ندارد، ۵۰ میلیون تومان بود. وقتی داخل چنین برنامه هایی نشان داده می شود که می استعداد داخل ۹۰ نفس با نوشیدن ۶ بیسکوییت اندازه حقوق دو سال یک موثر را به مشت آورد، چگونه می توان ارزش کار کردن را به جوانان فهماند؟ طعمه جدید: باشگاه پرطرفدار پایتخت

سری دوازدهم این کمپین روز دوم تیرماه تمام می شود. سود حاصل از این کمپین چنان زیاد است که گردانندگانش از چند روز پیش مقدمات سری سیزدهم را چیده اند. مجریان کمپین مدعی هستند سری سیزدهم را با همکاری یکی از دو باشگاه فوتبال پرطرفدار پایتخت برگزار می کنند.

آنها با توکل به اعتبار این باشگاه بزرگ و قدیمی، از هر اسپانسر ۳۵ میلیون تومان دریافت می کنند و بنابه ادعای خودشان «گارانتی» می دهند ۱۰۰ هزاره فالوور به صفحه هر اسپانسر اضافه شود. آنها حساب ویژه ای روی ۳.۹ میلیون فالوور صفحه اینستاگرام آن باشگاه فوتبال باز کرده اند و با اعلام ویژه جوایزی مانند پژو ۲۰۶ و گوشی آیفون SE به رنگ پیراهن آن باشگاه، تقلا دارند هوش از عادت هواداران مجلس ببرند و سود مضاعفی به جیب بزنند.

پرسش پایانی این است که به چه قیمتی اعتبار یک باشگاه فوتبال را که اسکناس ملی در کشور دارد، در لول هایی این چنین به بازی گرفته می شود؟

شاید دوست داشته باشید:

کارت گرافیک MX450 انویدیا ۳۳ درصد سریع مرطوب از MX350 است

پردازنده های گرافیکی سری MX انویدیا غلبه پردازشی بسیار زیادی ندارند و برای اهداف گیمینگ به امر نمی روند؛ بنابراین، […]

ناظران در شورای معادن ۱۰ استان گلچین شدند

بوسیله گزارش ایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی کارپرداز مهتر محفل در مجمع مشهود امروز (چهارشنبه) اسامی اعضای ناظر در شورای […]

کارت های نامشخص انویدیا؛ گیگابایت اطلاعاتی از RTX 3060 Ti و دو مدل دیگر را افشا کرد

AAانویدیاGHAROOOONGHAROOOON در سه گانه ماهه ی پایانی سال ۲۰۲۰ بسیار پرکار و انواع پردازنده های گرافیکی امپر خود را عرضه […]